E-mail marketing - slanje newsleterra

E-mail marketing, izravni je marketinški kanal koji tvrtkama omogućuje dijeljenje informacija o novim proizvodima, novostima, popustima i rasprodajama s klijentima na e-mail listi.
e-mail marketing

E-mail marketing je način oglašavanja i moćan alat za izgradnju odnosa s klijentima i privlačenje novih potencijalnih kupaca. Slanje newslettera je jedna od najčešćih i najučinkovitijih taktika e-mail marketinga.

Naša usluga slanja newslettera omogućuje vam da redovito komunicirate s vašom publikom putem personaliziranih e-mailova. Osmišljavamo sadržaj newslettera kako bi privukli pažnju vaših primatelja, poboljšali vašu reputaciju i povećali angažman vaših kupaca.

Naša usluga uključuje izradu dizajna newslettera, pisanje privlačnih naslova i tekstova, personalizaciju poruka, optimizaciju poruka za različite uređaje i platforme, te slanje newslettera vašoj publiku na zakazano vrijeme.

Također pružamo i analizu rezultata vaše kampanje koja vam omogućuje da pratite učinkovitost, optimizirate svoju strategiju i poboljšate svoje rezultate.

Pouzdanost i sigurnost su naša najviša prioriteta, stoga možete biti sigurni da će vaši e-mailovi biti poslani pouzdano i sigurno, bez rizika da završe u spamu.

Za vas ćemo kreirati specijalne kampanje, ovisno o vašim potrebama

  • Upravljat ćemo vašim popisom e-mail kontakata kako bismo osigurali da prava pošta stigne pravim kontaktima. Za vas ćemo kreirati privlačne i zanimljive predloške koji privlače pažnju primatelja i navode ih da poduzmu željenu radnju.
  • Za vas ćemo mjeriti uspješnost kampanja. Postoji nekoliko ključnih marketinških pokazatelja koji mogu pokazati kako vaša e-mail kampanja doprinosi vašim ukupnim ciljevima.  Vrlo je važno mjeriti podatke poput stope konverzije koja označava postotak publike koja je poduzela željenu radnju te koliko je kampanja isplativa.

Što uključuje e-mail marketing usluga?

Bez brige, ako se usluga koju trebate ne nalazi na našem popisu, spremni smo se prilagoditi.

Marketing strategija

marketing strategija
Nije dovoljno napisati nekoliko e-mailova i slati ih sporadično tijekom godine. Umjesto toga, sastavit ćemo ključnu strategiju koje možete koristiti da poboljšate svoje kampanje i učinite ih snažnim marketinškim sredstvom

Praćenje & izvještaj

praćenje i izvještaj
Mjerenje učinkovitosti email marketinga uglavnom se vrši praćenjem radnji povezanih s klikovima na poveznice u samoj pošti.

Dizajn predloška

dizajn predloška
Ako predložak emaila nije dobro dizajniran, velika je šansa da će završiti u smeću. S druge strane, dobro osmišljen mail može privući kupca u roku od 15 sekundi.

E-mail kampanja

e-mail kampanja
Kreiramo email kampanje za vas ovisno o cilju koji želite postići. Postoji cijeli niz vrsta email kampanja poput sezonske rasprodaje, novosti o tvrtki, proizvodu, bilteni i slično.
Cijena usluge

od 70 € - 528 kn

Zatraži ponudu