Oglašavanje na društvenim mrežama

Oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan alat za povećanje prodaje i pronalazak novih klijenata putem brojnih vrsta oglasa koji nam se nude ovisno o platformi na kojoj se želi oglašavati.

Potencijalni klijenti

Prikupljanje podataka potecijalnih klijenata koji su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu.

Prodajne kampanje

Ciljanje korisnika za koje je veća vjerojatnost da će kupiti proizvod ili uslugu.

Promet na web stranicu

Slanje korisnika na vašu web stranicu kako bi povećali promet i mogućnost za konverziju.

Angažman

Prikazivanje oglasa korisnicima za koje je veća vjerojatnost da će reagirati na oglas.

Svjesnost o brendu

Širenje svijesti o postojanju tvrtke ili brenda kako bi se potaknulo povjerenje i privukla pažnja.

Promocija aplikacije

Promoviranje aplikacije kako bi se potaknuo čim veći broj korisnika koji će je instalirati.

Oglašavanje na Facebooku

Oglašavanje na društvenim mrežama

Facebook je i dalje jedna od najvećih društvenih mreža na svijetu s najvećim brojem korisnika. 

Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na Facebooku jest mogućnost ciljanja publike prema spolu, dobi, lokaciji, interesima, ponašanjima i drugim faktorima.

Facebook nudi mogućnost postavljanja oglasa u raznima formatima; slike, videozapisi, karusel oglasi i mnoge druge.


Oglašavanje na Linkedlnu

oglašavanje na društvenim mrežama linkedln

Oglašavanje na Linkedlnu nudi mogućnost oglašavanja profesionalnih usluga i proizvoda za tvrtke i pojedince.

Linkedln nudi mogućnost ciljanja prema industriji, radnom obrazovanju, lokaciji i sličnom. Izvrsna platforma za B2B oglašavanje

Oglasi na Instagramu

oglašavanje na društvenim mrežama instagram

Kao i na Facebooku, Instagram nudi mogućnost preciznog ciljanja publike prema demografskim obilježjima, interesima, lokaciji i drugim kriterijima. Ovo pomaže oglašivačima da svoje oglase prikažu pravim ljudima.

Oglasi na Instagramu se posebno ističu po svojim vizualnim formatima oglasa, uključujući slikovne oglase, video oglase, oglase za priče (Stories) i druge.

Vrste oglasnih kampanja na društvenim mrežama

Koliko puta ste pustili sponzoriranu objavu na Facebooku ili Instagramu, nadajući se najboljem, samo da biste na kraju pomislili: “Pa od ovog nema ništa”!

Niste jedini. Mnogo ljudi jednostavno klikne “Promoviraj” i baci svoj budžet u nadu da će oglasi sami od sebe donijeti rezultate.

Ali istina je da oglašavanje na društvenim mrežama može biti puno više od toga! Samo što nije dovoljno samo pustiti oglas i nadati se najboljem. Svaka kampanja ima svoje specifične ciljeve: možda želite privući više prometa, povećati prodaju ili samo proširiti prepoznatljivost svog brenda. Bez jasnog cilja, planiranja i prilagodbe, često ostanemo s potrošenim budžetom i upitnicima iznad glave.

Pilagođene kampanje za uštedu budžeta

Kroz prilagođene kampanje osiguravamo da vaš budžet ide točno tamo gdje je potreban, s jasnim ciljem i mjerljivim rezultatima. Ovdje su različite vrste kampanja koje možemo prilagoditi vašim potrebama i ciljevima:

Prodajne kampanje

Povećajte prodaju na svojoj web stranici, Facebooku ili Instagramu kroz oglase prilagođene za prodajne ciljeve.

Generiranje kvalitetnih upita

Povežite se s kvalificiranim klijentima koji su već zainteresirani za vašu ponudu kroz oglase za prikupljanje kontakata.

Povećanje angažmana

Prikazujte oglase ljudima koji su zainteresirani za vaš brend i povećajte broj poruka, pregleda videozapisa i angažman na objavama.

Više posjetitelja

Povećajte broj posjetitelja na svojoj web stranici ili fizičkoj lokaciji putem oglasa za promet.

Prepoznatljivost brenda

Ostanite u svijesti potencijalnih kupaca kroz oglase za prepoznatljivost brenda na Facebooku i Instagramu.

Preuzimanje aplikacija

Privucite više korisnika za svoju aplikaciju putem oglasa za promociju aplikacija na društvenim mrežama.

Mjerenje uspješnosti kampanja

Jedna od najboljih stvari kod oglašavanja na društvenim mrežama je što svaki klik, svaka interakcija i svaki rezultat možemo pratiti i analizirati. Umjesto da nagađamo što funkcionira, a što ne, koristimo alate za mjerenje uspjeha kako bismo točno znali kako vaša kampanja napreduje i gdje možemo dodatno poboljšati rezultate.

Uz pomoć Facebook Pixela, imamo mogućnost vidjeti kako korisnici reagiraju na vaše oglase na Facebooku i Instagramu. Pixel nam omogućava praćenje konkretnih radnji koje korisnici poduzimaju nakon što kliknu na oglas – bilo da su posjetili vašu web stranicu, dodali proizvod u košaricu ili izvršili kupnju. Tako dobivamo jasnu sliku o tome kako se vaši oglasi “ponašaju” u stvarnom svijetu i koliko su učinkoviti u postizanju željenih ciljeva.

Instaliranje Pixela na web stranici nam pomaže kod

 

  • Praćenje dosega i angažmana - Koliko ljudi vidi vaš oglas, klikne na njega i nastavi istraživati vaš brend.
  • Praćenje konverzija - Koliko ljudi je, primjerice, izvršilo kupnju ili ispunilo kontakt formu nakon klika na oglas.
  • Izgradnju prilagođene publike - Pixel nam pomaže da stvorimo publiku koja je već pokazala interes za vaš brend, čime svaki sljedeći oglas postaje još precizniji i relevantniji.

Započnite svoje oglašavanje na društvenim mrežama danas!

POŠALJITE NAM UPIT I POSLAT ĆEMO VAM BESPLATNU PONUDU