Google oglašavanje ili Google Ads oglasi vam omogućuju da oglašavate i promovirate svoje proizvode ili usluge u trenutku kad korisnici pretražuju relevantne ključne riječi na Google tražilici.
Sadržaj
Zašto je Google tražilica bitna?
Sve počinje s guglanjem. Trebate automehaničara, guglate. Tražite najbliži restoran, guglate. Trebate nove tenisice, guglate. Google tražilica je najpoznatija i najpopularnija tražilica na svijetu. Iz tog razloga želite biti vidljivi među prvim rezultatima Google-a kako bi bili uočljivi vašim potencijalnim kupcima. I tu na scenu dolazi Google oglasšavanje.
Google oglašavanje
Korisnici koji dolaze na Google imaju namjeru nešto kupiti i unose ključne riječi. Iza toga pojavljuju im se rezultati. Vi želite biti među prvim rezultatima. Da pojednostavimo, recimo da ste vlasnik agencije za nekretnine. Među agencijama za nekretnine velika je konkurencija. Vi želite biti ispred svoje konkurencije. Za prikaz vaše tvrtke na prvoj stranici Google-a potreban je odličan SEO koji se gradi i ne postiže se preko noći. Optimizirana web stranica, relevantna za korisnikov upit, koristan sadržaj, veze s drugih stranica i slično ali o tome drugom prilikom. Da biste tome doskočili instantno, tu su plaćeni oglasi.
Koje su prednosti Google oglasa?
Plaćate samo za rezultate
Pay per Click (PPC) vam omogućuje da plaćate samo klikove na željenu radnju ne i samo pojavljivanje u rezultatima stoga je odredišna stranica, ona na koju korisnik dođe kad klikne na vaš oglas jako bitna. Dobro dizajnirana odredišna stranica pretvara korisnika u kupca.
Precizno ciljanje
S brojnim opcijama ciljanja možete osigurati da se vaši oglasi prikazuju određenim korisnicima na temelju njihovog spola, starosti, lokacije, uređaja koji koriste i slično. Ako se ponovno vratimo na primjer agencije za nekretnine koja, recimo, prodaje stan u Karlovcu, ciljali bi se korisnici za koje je vjerojatnije da ih zanima, naprimjer; korisnici na području Karlovca, ne mlađi od 25 godina, u radnom odnosu i slično.
Praćenje izvedbe oglasa
To znači da možete pratiti broj korisnika koji vide i kliknu na vaš oglas. Možete pratiti broj korisnika koji su poduzeli željenu radnju nakon što su pregledali vašu web stranicu.
Koliko košta Google oglašavanje?
Koliku cijenu klika plaćate ovisi o nekoliko faktora, kolika je konkurencija na iste ključne riječi, kvaliteta odredišne web stranice i slično ali je preporuka započeti s 50 kn dnevno. Procjene su da na svaku uloženu kunu dobijete dvije kune povrata investicije.
Ispod se nalazi primjer jedne kampanje za autopraonicu, troškovi i konverzije. Ako uzmemo u obzir da je cijena jedne konverzije, u ovom konkretnom slučaju pranje auta, bila 100 kn, dolazimo do izračuna 58 x 100 kn= 5.800 kn. Dakle, na uloženih 796 kn ostvareno je 5.800 kn, odnosno 5.000 kn dobiti. Sad otprilike imate ideju kako to sve skupa izgleda.
Sažetak
Google oglasi su iznimno moćan alat za brzo stjecanje kupaca za mala poduzeća. Ispravno postavljena kampanja s jasnim ciljem, pozivom na akciju i daljnjom optimizacijom oglasa može uvelike doprinijeti vašoj prodaji.
Ako trebate pomoć, kontaktirajte nas.