E-mail marketing je potpuno nepravedno zapostavljena marketinška strategija, pogotovo ako uzmemo u obzir da ima najveći povrat ulaganja (ROI). Procjene kažu da se na svaki uloženi dolar ostvari povrat ulaganja od prosječno 36 dolara.
Sadržaj
Što je e-mail marketing?
Najednostavnije objašnjeno; slanje personaliziranih poruka putem e-maila korisnicima na vašem popisu – poznatije kao slanje newslettera. To može biti slanje informativnih poruka, obavijesti o sniženjima ili akcijama, obavijest o novim proizvodima, poziv na događaj, poziv na kupnju i tako dalje i tako dalje. Mogućnosti koje nam pruža e-mail marketing zaista su impresivne. To je najednostavniji i najučinkovitiji način povezivanja s potencijalnim kupcima.
Zašto je e-mail marketing važan?
E-mail komunikacija je u današnje vrijeme komunikacijski kanal broj jedan. Zamislite sebi situaciju gdje ste trenutno na poslu i zvoni vam mobitel. Osoba s druge strane vas zove kako bi vam ponudila uslugu/proizvod. Koja je šansa da ćete uopće saslušati tu osobu do kraja a kamoli prihvatiti ponudu? Nikakva! A sad zamislite da ste tu istu ponudu dobili e-mailom, i u miru i kada vama odgovara mogli pregledati što se nudi. Sad otprilike imate ideju zašto je e-mail marketing izuzetno važan.
Ljudi koji se nalaze na vašoj e-mail listi su ljudi koje zanima što im imate ponuditi, inače vam ne bi dali dopuštenje da im šaljete poruke. Na vama je pametno iskoristiti ponuđenu priliku.
Što je e-mail lista?
To je skup e-mail adresa vaših pretplatnika koji su vam dali suglasnost za slanje promotivnih mailova.
Adresa e-pošte potencijalnog klijenta obično se prikuplja putem obrasca za pretplatu, takozvanog lead magneta što je marketinški izraz za besplatni artikl ili uslugu koja se daje u svrhu prikupljanja podataka za kontakt; na primjer, lead magneti mogu biti probne pretplate, uzorci, e-bilteni i besplatne konzultacije.
Prednosti slanja newsletera
Znate li uopće nekog tko nema e-mail? Pogotovo sad, kad smo svi na mobitelima. Bez obzira na velik broj spam mailova koje dobivamo u naš sandučić, budimo realni, i dalje sa zanimanjem pogledamo svaki ako nas je barem malčice zaintrigirao naslov. Ako još uvijek niste sigurni da je e-mail marketing strategija koju obvezno trebate, evo još nekoliko prednosti.
Veća učinkovitost od društvenih mreža
Da ne budemo krivo shvaćeni, društvene mreže su izuzetno važne za održavanje komunikacije sa svojom publikom ali kad se radi o pretvaranju potencijalnih kupaca u stvarne kupce, e-mail marketing je u prednosti.
Niski troškovi oglašavanja
E-mail marketing nam omogućuje da dopremo do velikog broja potencijalnih kupaca po daleko ekonomičnijoj cijeni od ostalih kanala oglašavanja, A kad uzmemo u obzir da ima najveći povrat ulaganja, računica je jasna.
Mjerljiv način oglašavanja
Možete pratiti tko je otvorio poštu, kad je otvorio, klikove na umetnutu poveznicu ili željenu radnju, koliki je povrat investicije…sve je mjerljivo, što nam omogućuje da se prilagođavamo i popravljamo izvedbu svoje kampanje.
Postoji nekolicina besplatnih alata koji vam mogu pomoći u tome pa svakako iskoristite ovu priliku.
Želite li da vam pomognemo sa slanjem newslettera, javite nam se.