Digitalni Puls je digitalna agencija specijalizirana za profesionalno vođenje društvenih mreža za razne brendove i tvrtke. U ovoj studiji slučaja, prikazat ćemo kako smo uspješno povećali organski dosega i angažman na društvenim mrežama za klijenta, a sve to bez korištenja plaćenih oglasnih kampanja
Puls Hobby Store je specijalizirana trgovina hobby i art asortimana koja se nalazi u trgovačkom centru King Cross. Ova trgovina nudi široki spektar proizvoda za sve kreativce i ljubitelje umjetnosti. Na njihovim policama možete pronaći razne materijale za slikanje, crtanje, izradu nakita, šivanje, dekoraciju i druge hobije. Osim fizičkog dućana postoji i web shop, međutim, cilj je bio staviti naglasak na fizičku poslovnicu. Za klijenta smo vodili dva profila - Instagram i Facebook Page.
Povećanje organskog dosega na društvenim mrežama.
Poboljšanje angažmana korisnika kroz povećanje broja lajkova, komentara i dijeljenja.
Izgradnja zajednice vjernih pratitelja.
Temeljito istraživanje ciljne publike: Proveli smo dubinsko istraživanje ciljne publike kako bismo bolje razumjeli njihove interese, potrebe i preferencije. Ovo nam je pomoglo prilagoditi sadržaj koji će ciljati njihove specifične interese i privući njihovu pažnju.
Kreiranje kvalitetnog sadržaja: Fokusirali smo se na stvaranje visokokvalitetnog, relevantnog i privlačnog sadržaja koji će privući i zadržati pozornost publike. Koristili smo različite formate sadržaja poput informativnih članaka, zabavnih slika, videozapisa i korisnih savjeta kako bismo pružili raznolikost i zadovoljili različite interese publike.
Aktivno sudjelovanje s publikom: Redovito smo komunicirali s publikom putem komentara, poruka i dijeljenja njihovog generiranog sadržaja. Poticali smo njihovo sudjelovanje i stvaranje korisničkih sadržaja kako bismo ih osjećali kao važan dio zajednice.
Korištenje relevantnih i popularnih hashtagova: Pažljivo smo istražili i koristili relevantne i popularne hashtagove kako bismo povećali vidljivost našeg sadržaja. Ovo nam je omogućilo da naš sadržaj bude vidljiv širem broju ljudi koji pretražuju te hashtagove.
Rezultati u nastavku odnose se na razdoblje od samo 42 dana od početka suradnje.
Povećanje organskog dosega: Kroz stalno objavljivanje visokokvalitetnog sadržaja i upotrebu relevantnih hashtagova, postigli smo značajan rast organskog dosega. Broj pregleda i dosega objava značajno se povećao, što je rezultiralo većom vidljivošću brenda među ciljnom publikom. Organski doseg na Facebooku se povećao za 20,9 % u odnosu na prethodno razdoblje. Broj dosegnutih korisničkih računa na Instagramu se povećao za 105 %.
Poboljšanje angažmana korisnika: Zbog kvalitetnog sadržaja i aktivnog sudjelovanja s publikom, primijetili smo značajan porast angažmana korisnika na društvenim mrežama. Broj lajkova, komentara i dijeljenja na objavama značajno se povećao, što je stvorilo veću interakciju između brenda i publike. Na Facebooku je povećan broj svih reakcija za 67,56 %, broj komentara za 11,51 % i broj dijeljenja objava za 65,63 %. Na Instagramu je povećan angažman korisnika za 114 %.
Izgradnja zajednice vjernih pratitelja: Kroz kontinuiranu interakciju s publikom i pružanje vrijednog sadržaja, uspjeli smo izgraditi vjernu zajednicu pratitelja. Primijetili smo rast broja pratitelja i povećanje njihove aktivnosti na društvenim mrežama. Zajednica je postala angažirana i redovito sudjeluje u sadržaju koji objavljujemo.
Ova studija slučaja pokazuje da je moguće postići značajan rast organskog dosega i angažmana na društvenim mrežama čak i bez korištenja plaćenih oglasnih kampanja. Kroz pažljivo istraživanje ciljne publike, kreiranje kvalitetnog sadržaja i aktivno sudjelovanje s publikom, uspjeli smo postići rezultate koji su premašili očekivanja klijenta. Ova strategija fokusirana na organski rast pruža dugoročne prednosti jer izgrađuje autentičnu i angažiranu zajednicu pratitelja.