Marketing društvenih mreža je danas iznimno važan za poslovanje i reklamu tvrtke. Bez obzira radite li to sami ili razmišljate o tome da netko drugi radi za vas, trebate imati dobar plan kako biste uspjeli. U ovom tekstu, saznat ćete korisne savjete o tome kako napraviti dobre objave, upravljati svojim profilima i iskoristiti dobre strane društvenih mreža.
U ovom blogu pročitajte
Marketing društvenih mreža – kreiranje sadržaja
Za dobar marketing na društvenim mrežama, bitno je stvarati sadržaj koji će ljudima privući pažnju. Društvene mreže su mjesto za dijalog, a ne monolog. Dakle, da bi uspješno promovirali svoj posao na društvenim mrežama, treba objavljivati stvari koje će ljudima biti zanimljive, a ne samo vama.
Što objavljivati na društvenim mrežama
Kod marketinga društvenih mreža najbitnije je imati na umu da društvene mreže nisu mjesto gdje se samo prodaje, već i stvara povezanost s vašim ciljnom publikom. Gradi zajednica oko vašeg brenda. Društvene mreže su poput virtualnih izloga vašeg poslovanja. Kao poduzetnik, ponekad se možete osjećati izgubljeno u moru svega toga, što objaviti i kako se predstaviti svojoj publici. No, nema brige! Evo nekoliko konkretnih primjera i savjeta kako stvoriti učinkovit sadržaj.
Objave iza kulisa
Podijelite priče o tome kako je vaš proizvod ili usluga nastala. Recite svojim pratiteljima što vas inspirira i kako ste došli na tu genijalnu ideju. Pokažite svoje zaposlenike, mjesto na kojem radite…Ljudi žele vidjeti tko stoji iza brenda. Žele vidjeti čovjeka.
Objave s korisnim savjetima
Pružite korisne savjete i trikove povezane s vašom djelatnosti. Ako primjerice prodajete sportsku opremu, možete objaviti video s jednostavnim vježbama koje ljudi mogu raditi kod kuće. Ili ako ste tvrtka koja se bavi polaganjem keramičkih pločica napišite korisne savjete o odabiru pravog ljepila za različite površine.
Objave recenzija
Podijelite pozitivne recenzije i iskustva vaših zadovoljnih kupaca. Ako netko podijeli fotografiju kako koristi vaš proizvod i napiše oduševljenu recenziju, imate sjajan sadržaj za objaviti. Ljudima je jako bitno znati da su drugi zadovoljni vašim proizvodom ili uslugom.
Što treba izbjegavati
Previše prodajnih objava
Iako je bitno nuditi svoje proizvime ili usluge, pripazite da ne pretjerate. Ako u svakoj objavi nešto nudite i stalno ponavljate “Kupi ovo!”, može se dogoditi da ljudi izgube interes.
Kontroverzne teme
Izbjegavajte komentiranje političkih ili kontroverznih društvenih tema koje mogu izazvati rasprave, osim ako su izravno povezane s vašim poslovanjem. Takve objave mogu podijeliti vašu publiku i uzrokovati negativne reakcije.
Praćenje analitike društvenih mreža
Kad se govori o marketingu na društvenim mrežamama, da bi stvari išle kako treba. bitno je pratiti analitiku. Analitika nam nudi mogućnost da shvatimo što nam ide dobro, a šta moramo mijenjati. Kad znamo što naši pratitelji više vole i reagiraju na to, možemo se prilagoditi da budemo bolji. Gledamo stvari poput angažmana, dijeljenja ili dosega naših objava. Ima još jedna stvar – kad primijetimo promjene u trendovima, možemo vidjeti nove prilike za napredak. Kroz redovito gledanje i analizu ovih brojki, možemo napraviti plan kako da budemo još bolji u onome što radimo na društvenim mrežama.
Oglašavanje na društvenim mrežama
Kroz oglašavanje na društvenim mrežama, možete dosegnuti veći broj potencijalnih kupaca. Korištenje preciznih ciljnih parametara omogućuje vam da oglase prikažete samo osobama koje su relevantne za vašu ponudu. Na primjer, ako nudite personaliziranu sportsku opremu za trčanje, možete postaviti oglase tako da se prikazuju svim ljudima već samo onima koji su pokazali interes za trčanje ili sport. Ovo ciljano oglašavanje povećava šanse da privučete pravu publiku i povećate konverzije.
Agencija za društvene mreže
Za mnoge ljude koji vode svoj biznis, upravljanje društvenim mrežama može biti izazovan zadatak. Vođenje Instagram profila ili Facebook stranice zahtijeva puno vremena, znanja i dosljednosti. Tu vam od koristi može biti agencija za društvene mreže. Kad se odlučite za suradnju s agencijom, zapravo zaposlite stručnjaka za društvene mreže. Oni znaju sve o najnovijim stvarima i trikovima. Njihova uloga je da brinu o vašim poslovnim profilima, da stvaraju objave koje pričaju o vašem biznisu i pomažu da budete što prisutniji na svim važnim mjestima na internetu.
Kroz pametno korištenje društvenih mreža, možete izgraditi jaku prisutnost koji će vas spojiti s ljudima koje želite dosegnuti. Kad dijelite priče koje nadahnjuju, različite vrste sadržaja i reklame usmjerene na pravu publiku, možete postići veći utjecaj. Ako želite imati snažan utjecaj na društvenim mrežama, razmislite o tome da unajmite agenciju koja se time bavi. Oni će se pobrinuti za tehničke stvari i to će vam omogućiti da se više koncentrirate na svoj posao. Iskoristite dobre strane društvenih mreža da više ljudi sazna o vama, da privučete nove kupce i da vaš biznis raste.