Čak iako vi ne koristite Facebook, vaša tvrtka treba imati Facebook stranicu. Preko Facebook stranice možete pronaći nove klijente, izgraditi svoju zajednicu i povećati svoju online prodaju. Izrada Facebook stranice je vrlo jednostavan postupak. U nastavku saznajte kako otvoriti Facebook stranicu u 7 jednostavnih koraka.
Sadržaj
Što je Facebook stranica
Prije nego što saznamo postupak izrade Facebook stranice za posao, prodaju, apartman ili bilo što drugo, trebamo saznati što je zapravo Facebook stranica.
Facebook stranica je javni profil tvrtke, obrta, organizacije ili javne osobe za promociju, dostupan svima na Facebooku, što omogućuje ljudima da pronađu i prate svoje omiljene tvrtke i brendove.
Facebook stranice omogućuju tvrtkama da dijele svoj sadržaj putem objava, anketa, promotivnog i drugog sadržaja, te na taj način grade zajednicu oko svoje tvrtke i održavaju dvosmjernu komunikaciju sa svojim pratiteljima.
Razlika između Facebook stranice i osobnog profila
Facebook profil
Facebook profil je osobni račun koji kreiramo kako bismo se povezali s obitelji i prijateljima, dijelili svoj osobni sadržaj poput vlastitih mišljenja, fotografija i videozapisa.
Facebook stranica
Facebook stranica je sve suprotno. Kreiramo i dijelimo sadržaj u ime tvrtke. Pokrećemo oglase u ime tvrtke. Dijelimo informacije o proizvodima i uslugama koje pružamo.
Glavne razlike:
Facebook stranica | Facebook profil |
Neograničen broj pratitelja | Broj prijatelja ograničen na 5.000 |
Više administratora s različitim dopuštenjima | Nema administratora |
Dostupni analitički podaci | Nije dostupno |
Pokretanje kampanja, događaja, anketa… | Nije dostupno |
Izrada Facebook stranice
Za izradu Facebook stranice slijedite sljedeće korake:
1. Ulogirajte se sa svojim osobnim profilom
Nakon što se se ulogirali svojim osobnim profilom, klikom na izbornik s lijeve strane odaberite stranice, a zatim kreiraj.
2. Unesite osnovne informacije o tvrtki
Nakon što se otvori polje s podacima za izradu Facebook stranice, potrebno je unijeti naziv stranice, kategoriju i rečenicu, dvije o tome što stranica predstavlja. Nakon što kliknete na gumb kreiraj stranicu, vaša Facebook stranica je kreirana.
3. Dovršite izradu Facebook stranice
Unesite informacije poput broja telefona, e-mail adrese, web stranice, radnog vremena i sličnih detalja.
4. Dodajte profilnu i naslovnu fotografiju
Profilna fotografija obično uključuje logo, a naslovna može biti nešto što je povezano s vašim poslovanjem. Pritom je važno voditi računa o dimenziji fotografija. Postoji više alata kojima možemo promijeniti veličinu slika, poput Canve.
Dimenzije fotografija 2023.
Profilna fotografija: 170 x 170
Naslovna fotografija: 820 x 312 za desktope i 640 x 360 za mobilne uređaje
Kako postaviti naslovnu koja će biti responzivna na oba uređaja? Preporučuje se postaviti naslovnu dimenzija 820 x 312 te sve što je bitno unutar naslovne poput teksta i slike zadržati u sredini.
5. Dodajte gumb za djelovanje
Klikom na tri točkice s desne strane otvara se padajući izbornik u kojem treba odabrati gumb za djelovanje. Gumb za djelovanje ili poziv na akciju može biti poziv na posjetu web stranice, narudžbu, kontakt, ovisno o vrsti djelatnosti i pojavljuje se ispod naslovne fotografije.
6. Optimiziraj stranicu
Unesite sve bitne podatke o tvrtki. Dodajte kratak opis kako bi korisnici znali čime se bavite. Možete povezati svoj Whatsapp business kako bi vas korisnici mogli kontaktirati i na Whatsapp.
7. Dodajte svoju prvu objavu
Spremni ste za vođenje svoje stranice. Dodajte svoju prvu objavu u kojoj ćete poželjeti dobrodošlicu svojim pratiteljima i u kratkim crtama objasniti što ćete objavljivati.
Vođenje Facebook stranice
Na samom početku, važno je napomenuti da Facebook strogo primjenjuje svoje Standarde i Uvjete korištenja te ne odobrava sadržaj koji nije u skladu s njima. Stoga se preporučuje da pročitate ova pravila kako biste izbjegli sankcije poput uklanjanja sadržaja, ograničavanja i zabrane pristupa stranici.
Jedno od najvažnijih kršenja su kršenja autorskih prava. Ne objavljujte fotografije za koje niste autor ili za koje nemate dozvolu autora za objavu. Samo zato što se fotografija nalazi na internetu, ne znači da je možete objaviti na svojoj stranici. Isti princip vrijedi i za upotrebu zvuka u videozapisima.
Također, vodite računa o dimenzijama slika i vizuala koje objavljujete.
Zaključak
Izrada Facebook stranice ne bi trebala biti kompliciran zadatak ako budete slijedili naputke iz ovog članka.
Nakon što ste uspješno otvorili svoju stranicu u ovih sedam jednostavnih koraka, važno je redovito objavljivati i pratiti angažman korisnika, kao što su broj lajkova, komentara i dijeljenja, kako biste saznali što funkcionira, a što ne. Facebook nudi alate poput Insights koji će vam pomoći u praćenju i analizi vaše publike i objavljenog sadržaja.
Ako nemate vremena za vođenje svoje stranice ili vam se jednostavno ne da, kontaktirajte nas i mi ćemo redovito objavljivati za vas. Na taj način ćete i dalje održavati aktivnost svoje stranice i zadržati svoju prisutnost na društvenim mrežama, bez obaveze da se sami brinete o tome.