Optimizacija sadržaja
Prvo smo se usmjerili na istraživanje naziva proizvoda kako bismo ih prilagodili pretraživačima i privukli više kupaca. Zatim smo promijenili opise proizvoda, čineći ih informativnijima i privlačnijima. Također smo optimizirali meta opise za SEO, što je pomoglo poboljšanju rangiranja web shopa na tražilicama. Unaprijedili smo upotrebu ključnih riječi i prilagodili opise ciljnoj publici kako bi oni bili relevantniji i korisniji.
Tehnički SEO
Na tehničkoj strani, značajno smo poboljšali brzinu učitavanja web shopa, smanjivši vrijeme s 34 sekunde na samo 8 sekundi. Optimizirali smo slike kako bi se brže učitavale, smanjili veličinu datoteka i resursa, te uklonili nepotrebne kodove koji su usporavali stranicu. Implementirali smo caching kako bismo dodatno ubrzali učitavanje i omogućili ugodnije korisničko iskustvo.
Korisničko iskustvo
Radili smo i na poboljšanju korisničkog iskustva. Poboljšali smo navigaciju i korisnički interfejs kako bi posjetitelji lakše pronalazili proizvode koje traže. Učinili smo pretraživanje proizvoda jednostavnijim i bržim, a dodali smo i recenzije i ocjene proizvoda kako bi kupci imali jasniju sliku o onome što kupuju. Također smo uklonili nepotrebne elemente koji su ometali korisnike, te smo pojednostavili proces kupovine i naplate, čineći ga intuitivnijim i bržim.