Ova studija slučaja detaljno opisuje SEO uspjeh web shopa koji je postigao izvanredne rezultate u povećanju vidljivosti na Googleu. Prikazuje kako strateški pristup i kontinuirana optimizacija web stranice mogu rezultirati znatnim poboljšanjima u organskom prometu i rangiranju ključnih riječi.
Klijent je jedan između vodećih web shopova u izrazito kompetitivnoj kreativnoj niši. Projekt SEO optimizacije započeo je 01.11., s ciljem da se poveća organski promet i poboljša pozicioniranje na Googleu za seriju ciljanih ključnih riječi.
SEO tim je primijenio integrirani pristup koji je uključivao detaljnu analizu ključnih riječi, tehničku optimizaciju web stranice, razvoj kvalitetnog sadržaja i metodičnu izgradnju povratnih linkova. Implementacija je bila fokusirana na maksimiziranje dosega i angažman ciljane publike.
Poboljšanje u performansama web stranice bilo je evidentno kroz impresivno povećanje ukupnog broja klikova u odnosu na prethodno razdoblje sa 16,8 tisuća na 29,9 tisuća i broja pojavljivanja u pretraživačima sa 349 tisuća na 697 tisuća u razdoblju od 01.11. do 22.02. Dodatno, ukupan broj klikova je porastao za 78,5% dostižući 30,1 tisuću, dok su impresije skočile za 99,6% na 702.7 tisuća. Unatoč smanjenju prosječne stope klikova (CTR) za 10,57%, što ukazuje na širi doseg, prosječna pozicija je poboljšana smanjenjem za 0.9%.
Graf distribucije rangiranja ključnih riječi pokazuje značajan napredak tijekom vremena, s povećanjem broja ključnih riječi koje rangiraju u top pozicijama. Graf organskog prometa također pokazuje stalan rast, potvrđujući uspjeh strategije.
SEO tim se suočio s izazovom stalno mijenjajućih Googleovih algoritama i visoke konkurencije u niši. Kroz agilni pristup i redovito praćenje performansi ključnih riječi, tim je uspio održati i poboljšati pozicije unatoč promjenjivim uvjetima.
Korištenjem analitičkih alata za praćenje ključnih metrika, kao što su ukupan broj klikova i impresija, prosječan CTR i pozicija, tim je uspio mjeriti utjecaj svojih SEO napora. Anonimizirani podaci pokazuju da je pravilno ciljanje i optimizacija za ključne riječi rezultirali su značajnim povećanjem pozicija u pretraživanju. Pored toga, mnoge ključne riječi koje nisu rangirale prije početka optimizacije sada se nalaze u top 10 pozicija na Googleu, s nekima čak i na prvom mjestu.
Napredak u rangiranju također je doveo do značajnog povećanja kvalificiranog prometa, što je impliciralo veću relevantnost i bolje usklađivanje s pretraživačkim namjerama korisnika. Iako je prosječna stopa klikova (CTR) smanjena, što je uobičajena pojava kada se poveća doseg, posebice kada web stranica počne rangirati za veći broj ključnih riječi s širim spektrom namjera.
Kroz ovaj projekt, naučili smo o važnosti balansiranja između količine i kvalitete prometa. Budući fokus će biti na poboljšanju CTR-a kroz A/B testiranje naslova i opisa meta, te usavršavanje korisničkog iskustva (UX) na web stranici. Također, planiramo proširiti našu strategiju sadržaja kako bismo obuhvatili i druge ključne riječi koje pokazuju potencijal za rast.
SEO je maraton, a ne sprint. Planovi za budućnost uključuju daljnje finije podešavanje SEO strategije, razvoj sadržaja i prilagodbu taktika u skladu s analitičkim uvidima i promjenama u algoritmu. Kontinuirano praćenje i optimizacija ključni su za održavanje postignutih rezultata i daljnji rast.