SEO studija slučaja za web shop

Strategija SEO rasta za online trgovinu

24 veljače, 2024

SEO studija slučaja za web shop

Ova studija slučaja detaljno opisuje SEO uspjeh web shopa koji je postigao izvanredne rezultate u povećanju vidljivosti na Googleu. Prikazuje kako strateški pristup i kontinuirana optimizacija web stranice mogu rezultirati znatnim poboljšanjima u organskom prometu i rangiranju ključnih riječi.

Klijent

Klijent je jedan između vodećih web shopova u izrazito kompetitivnoj kreativnoj niši. Projekt SEO optimizacije započeo je 01.11., s ciljem da se poveća organski promet i poboljša pozicioniranje na Googleu za seriju ciljanih ključnih riječi.

SEO tim je primijenio integrirani pristup koji je uključivao detaljnu analizu ključnih riječi, tehničku optimizaciju web stranice, razvoj kvalitetnog sadržaja i metodičnu izgradnju povratnih linkova. Implementacija je bila fokusirana na maksimiziranje dosega i angažman ciljane publike.

Rezultati SEO optimizacije

Poboljšanje u performansama web stranice bilo je evidentno kroz impresivno povećanje ukupnog broja klikova u odnosu na prethodno razdoblje sa 16,8 tisuća na 29,9 tisuća i broja pojavljivanja u pretraživačima sa 349 tisuća na 697 tisuća u razdoblju od 01.11. do 22.02. Dodatno, ukupan broj klikova je porastao za 78,5% dostižući 30,1 tisuću, dok su impresije skočile za 99,6% na 702.7 tisuća. Unatoč smanjenju prosječne stope klikova (CTR) za 10,57%, što ukazuje na širi doseg, prosječna pozicija je poboljšana smanjenjem za 0.9%.

Graf distribucije rangiranja ključnih riječi pokazuje značajan napredak tijekom vremena, s povećanjem broja ključnih riječi koje rangiraju u top pozicijama. Graf organskog prometa također pokazuje stalan rast, potvrđujući uspjeh strategije.

Graf rastaStrategija SEO rasta za online trgovinu

SEO tim se suočio s izazovom stalno mijenjajućih Googleovih algoritama i visoke konkurencije u niši. Kroz agilni pristup i redovito praćenje performansi ključnih riječi, tim je uspio održati i poboljšati pozicije unatoč promjenjivim uvjetima.

Korištenjem analitičkih alata za praćenje ključnih metrika, kao što su ukupan broj klikova i impresija, prosječan CTR i pozicija, tim je uspio mjeriti utjecaj svojih SEO napora. Anonimizirani podaci pokazuju da je pravilno ciljanje i optimizacija za ključne riječi rezultirali su značajnim povećanjem pozicija u pretraživanju. Pored toga, mnoge ključne riječi koje nisu rangirale prije početka optimizacije sada se nalaze u top 10 pozicija na Googleu, s nekima čak i na prvom mjestu.

Graf 1Graf 2

Napredak u rangiranju također je doveo do značajnog povećanja kvalificiranog prometa, što je impliciralo veću relevantnost i bolje usklađivanje s pretraživačkim namjerama korisnika. Iako je prosječna stopa klikova (CTR) smanjena, što je uobičajena pojava kada se poveća doseg, posebice kada web stranica počne rangirati za veći broj ključnih riječi s širim spektrom namjera.

Rezultati u organskom prometu

Kroz ovaj projekt, naučili smo o važnosti balansiranja između količine i kvalitete prometa. Budući fokus će biti na poboljšanju CTR-a kroz A/B testiranje naslova i opisa meta, te usavršavanje korisničkog iskustva (UX) na web stranici. Također, planiramo proširiti našu strategiju sadržaja kako bismo obuhvatili i druge ključne riječi koje pokazuju potencijal za rast.

SEO je maraton, a ne sprint. Planovi za budućnost uključuju daljnje finije podešavanje SEO strategije, razvoj sadržaja i prilagodbu taktika u skladu s analitičkim uvidima i promjenama u algoritmu. Kontinuirano praćenje i optimizacija ključni su za održavanje postignutih rezultata i daljnji rast.

Facebook
Twitter
Linkedin
Pinterest