Pronašli smo pravu publiku
Oglasi su bili namijenjeni ženama iz Zagreba i okolice, u dobi između 25 i 55 godina. Onima koje prate teme ljepote, njege tijela, zdravog načina života i često pregledavaju slične sadržaje. Oglas smo prikazivali ženama koje su već pokazale interes za estetske tretmane i koje bi realno mogle poželjeti rješenje za problem poput celulita, masnih naslaga ili podbratka.
Koristili smo Lead Gen format oglassa
Znali smo da žene koje razmišljaju o ovakvom tretmanu ne žele se zamarati s ispunjavanjem kompliciranih formi ili otvaranjem dodatnih stranica. Zato smo koristili Facebook Instant Form, jednostavan obrazac unutar samog oglasa. Prijava je trajala doslovno nekoliko sekundi. Sve važne informacije, što je tretman, koliko traje, kolika je cijena, bile su već istaknute u oglasu. Tako smo privukli samo one koje su zaista bile zainteresirane i spremne na sljedeći korak.
Optimizirali smo i pratili kampanju
Nakon pokretanja kampanje, svakodnevno smo pratili kako publika reagira. Gledali smo tko najviše klika, tko se prijavljuje, koji oglas ostvaruje najbolji učinak i stalno prilagođavali oglase i ciljanje. Neke varijante smo isključili, druge pojačali, mijenjali slike, testirali naslove... sve kako bismo postigli najbolji mogući rezultat s budžetom koji imamo. Cilj je bio jednostavan: da za što manju cijenu po prijavi dobijemo što više stvarno zainteresiranih žena.