Uspješna Facebook kampanja
ACB Jobs je nova agencija za posredovanje pri zapošljavanju koja povezuje poslodavce s kvalitetnim radnicima sa sjedištem u Zagrebu.
Jedan od ključnih izazova s kojim se ACB Jobs suočavao je teškoća u pronalaženju kvalitetnih radnika za otvorene radne pozicije. U današnjem tržištu rada, konkurencija je sve veća, a potražnja za određenim stručnjacima i kvalificiranim radnicima često premašuje njihovu dostupnost. Agencije za posredovanje pri zapošljavanju često se suočavaju s poteškoćama u privlačenju i privremenom zadržavanju kandidata.
Tržište rada često nudi različite mogućnosti zapošljavanja, što radnicima omogućuje širok izbor. Također, konkurencija među agencijama za posredovanje pri zapošljavanju može biti snažna, jer se bore za privlačenje istih ciljnih skupina radnika
Kako bi poboljšali svoju bazu potencijalnih kandidata, klijentu je predl0žena Facebook kampanja - generiranje leadova kako bi privukli ciljane kandidate i generirali prijave za otvorene radne pozicije. Cilj je bio povećati broj prijava radnika i osigurati kvalitetne kandidate za poslodavce.
Temeljem analize tržišta i zahtjeva poslodavaca, identificirana je ciljna publika koju ACB Jobs želi dosegnuti. To uključuje osobe s određenim kvalifikacijama, iskustvom i interesom za otvorene radne pozicije.
Kreirali smo vizualno atraktivne i informativne oglase koji su privukli pažnju ciljne publike. Oglasi su sadržavali ključne informacije o otvorenim radnim pozicijama, kao i prednosti i benefite rada preko ACB Jobs agencije.
Koristili smo Facebook Leads oglase kako bi olakšali proces prijave kandidata. Kroz oglas, korisnici su bili pozvani da ispune jednostavan obrazac s osnovnim informacijama.
Korištenje Facebook Leads oglasa omogućilo je ACB Jobs agenciji značajno povećanje broja prijava radnika. Tijekom perioda od 7 dana, kampanja je vođena u tri različite zemlje. S ukupnim budžetom od samo 97 eura, ACB Jobs je uspio prikupiti 292 potencijalna radnika putem oglasa. Ovi rezultati su nadmašili očekivanja klijenta i pružili im značajan broj kvalificiranih kandidata za daljnji proces selekcije i zapošljavanja.
Kroz kontinuiranu optimizaciju oglasa i praćenje rezultata, agencija je uspjela postići izuzetno povoljan omjer troškova i koristi. S izuzetno niskim ulaganjem od samo 97 eura, ACB Jobs je dobio pristup velikom broju kvalitetnih prijava radnika, što je imalo značajan utjecaj na učinkovitost njihovih posredničkih usluga.
Ovi izvanredni rezultati u tako kratkom vremenskom razdoblju ukazuju na učinkovitost Facebook Leads oglasa u generiranju potencijalnih radnika za agenciju za posredovanje pri zapošljavanju. ACB Jobs je iskoristio prednosti ciljanja specifične publike i jednostavnosti prijave putem Facebooka kako bi postigao izvanredne rezultate u generiranju prijava radnika.
Ukupno gledajući, Facebook kampanja omogućila je agenciji da ostvari značajan rast u generiranju potencijalnih radnika u tri zemlje, uz iznimno povoljan omjer troškova i koristi. ACB Jobs je dokazao da se kroz strategiju fokusiranu na Facebook Leads oglase mogu postići impresivni rezultati u kratkom vremenskom razdoblju, pružajući agenciji konkurentnu prednost na tržištu posredovanja pri zapošljavanju.