Google Ads oglašavanje

Google Ads, u prijevodu Google oglašavanje vam omogućuje da se usredočite na ljude koji na tražilici traže ono što vaša tvrtka nudi.

U sklopu naše usluge nudimo vam
  1.  Istraživanje i planiranje ključnih riječi te postavljanje kampanje ovisno o željenom cilju.
  2. Praćenje, optimiziranje i izvještaj o rezultatima kampanje

Zašto se oglašavati na Google-u?

Google Ads (ranije poznat kao Google AdWords) je usluga oglašavanja koju nudi Google. To je platforma za oglašavanje u kojoj oglašivači mogu stvoriti oglase koji se prikazuju korisnicima Google pretraživanja, YouTubea, Google Display Networka i drugih Googleovih partnera.

Oglašivači mogu odabrati ključne riječi i ciljane kriterije kako bi svoj oglas prikazali korisnicima koji traže određene proizvode, usluge ili informacije. Oglašivači plaćaju Googleu samo kada korisnik klikne na njihov oglas (PPC), a iznos plaćenog klika ovisi o konkurenciji ključnih riječi i drugim faktorima koji utječu na aukciju za prikaz oglasa.

Google Ads pruža oglašivačima brojne opcije za prilagođavanje njihovih oglasa, uključujući vrstu oglasa (tekstualni, slikovni, video), format, ciljnu publiku i geografsku lokaciju. Platforma također nudi alate za praćenje učinkovitosti oglasa i optimizaciju kampanja kako bi se postigao bolji povrat ulaganja (ROI).

Google Ads oglašavanje je vrlo popularan način oglašavanja za tvrtke različitih veličina i niša. Omogućuje oglašivačima da dosegnu veliku publiku i ciljaju korisnike u stvarnom vremenu dok pretražuju informacije o proizvodima i uslugama koje su relevantne za njihove potrebe. 

Prednosti Google Ads oglašavanja

Google Ads oglašavanje nudi brojne prednosti za oglašivače, uključujući:

  1. Ciljano oglašavanje: Google Ads omogućuje oglašivačima da ciljaju svoje oglase na specifične ključne riječi, geografska područja, ciljane demografske skupine, interese i još mnogo toga. To znači da se oglasi prikazuju samo korisnicima koji su najvjerojatnije zainteresirani za proizvode ili usluge koje oglašivač nudi.

  2. Mjerenje uspjeha: Google Ads nudi alate za praćenje učinkovitosti kampanja, uključujući broj klikova, konverzija, cijenu po kliku i mnoge druge metrike. To omogućuje oglašivačima da prate svoje ulaganja i optimiziraju svoje kampanje za bolji povrat ulaganja.

  3. Fleksibilnost proračuna: Oglašivači mogu kontrolirati koliko novca troše na Google Ads kampanju. Mogu postaviti dnevni ili ukupni proračun, ovisno o potrebama i mogućnostima tvrtke.

  4. Brzo postavljanje oglasa: Oglašivači mogu brzo postaviti svoju Google Ads kampanju i početi prikazivati oglase u roku od nekoliko sati. To znači da se mogu brzo prilagoditi promjenama u tržištu ili potražnji.

  5. Povećana vidljivost: Google Ads oglasi se prikazuju na vrhu stranice s rezultatima pretraživanja, što znači da oglašivači mogu doći do svoje ciljane publike i poboljšati svoju vidljivost u odnosu na konkurenciju.

  6. Širok raspon formata oglasa: Google Ads nudi razne formate oglasa, uključujući tekstualne, slikovne i video oglase. To omogućuje oglašivačima da se prilagode preferencijama ciljane publike i prezentiraju svoje proizvode ili usluge na način koji najbolje odgovara njihovim potrebama.

Zajedno, ove prednosti čine Google Ads jednim od najpopularnijih i najučinkovitijih kanala oglašavanja za tvrtke različitih veličina i niša.

Vrste Google oglasa

video oglasi
Video oglasi
Video formati oglasa kojima angažiramo korisnike na You Tube i web lokacijama partnera. Video oglas se može postaviti kao oglas koji se može i oglas koji se ne može preskočiti.
google remarketing
Google Remarketing
Remarketing, odnosno ponovno ciljanje, omogućuje vašoj tvrki prikazivanje ciljanih oglasa korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu ali nisu dovršili konverziju, odnosno željenu radnju.
shopping oglasi
Shopping oglasi
Vrsta oglasa koji sadrži detaljne informacije o određenim proizvodima koje prodajete. Za izradu ovih oglasa potrebno je postaviti podatke o proizvodu u Google Merchant Centeru i izraditi kampanje za maksimalnu izvedbu.
plaćeni google oglasi
Display oglašavanje
Display, odnosno prikazni oglasi su kombinacija slike, teksta i URL-a koji vodi do vaše web stranice. Ovisno o cilju, prikazuju detalje o prizvodu, educiraju, zabavljaju ili angažiraju korisnike.
call to action

Iskoristite moć ciljanog oglašavanja i povećajte svoje poslovanje uz Google Ads oglašavanje!

Cijena Google Ads oglašavanja

Cijena postavljanja kampanje
  • Jednokratno
  • Uključuje postavljanje kampanje,
  • vođenje i optimizaciju za 30 dana.

od 100 €

Kontaktirajte nas
Vođenje kampanje
  • Vođenje i optimizacija kampanje
  • 30 dana

50 € mjesečno +
10 % budžeta

Kontaktirajte nas