Google Ads oglašavanje

Povećajte svoj ROI uz napredno upravljanje Google Ads oglašavanjem. Dosegnite prave kupce, u pravo vrijeme i na pravom mjestu.

Google Ads oglasavanje 4

Povećajte svoju prodaju uz Google kampanje

U svijetu gdje digitalna prisutnost određuje uspjeh, Google oglašavanje vam omogućuje  da se istaknete tamo gdje vaši potencijalni klijenti već traže ono što nudite. Naša usluga upravljanja Google oglasima podignut će vaše poslovanje na novu razinu, usmjeravajući ciljani, kvalitetni promet na vašu web stranicu te na taj način povećati prodaju proizvoda ili usluga.

Rezultati Google Ads kampanje
Rezultati oglasne kampanje za web shop

Što je uključeno u uslugu oglašavanja na Googleu

Istraživanje i planiranje ključnih riječi

Koristeći napredne alate i strategije, detaljno istražujemo i biramo ključne riječi kako bi vaša kampanja bila uspješna od samog početka.

Postavljanje i optimizacija kampanje

Prilagođavamo svaku kampanju vašim specifičnim poslovnim ciljevima, osiguravajući da svaki oglas maksimizira vaš povrat investicije (ROI).

Praćenje i izvještavanje o rezultatima

S kontinuiranim praćenjem i detaljnim mjesečnim izvještajima, uvijek ste u toku s učinkovitošću vaše kampanje i prilagodbama koje radimo.

Zašto se oglašavati na Googleu?

Google Ads, prije poznat kao AdWords kampanja, stavlja vašu ponudu ispred korisnika upravo u trenutku kada traže ono što nudite, što ga čini jednim od najmoćnijih alata za digitalno oglašavanje. S fleksibilnim proračunom i mogućnošću ciljanja, Google Ads je idealan za tvrtke svih veličina.

Precizno ciljajte svoje oglase na temelju ključnih riječi, lokacije, demografije i interesa.

Izmjerite svaki aspekt svoje kampanje s detaljnim analitikama i izvještajima

Kontrolirajte svoj dnevni i mjesečni budžet za maksimalnu fleksibilnost i učinkovitost.

Postavite svoje poslovanje na vrh Google rezultata kako biste povećali svoju vidljivost.

Vrste Google oglasa

video oglasi
Video oglasi
Video formati oglasa kojima angažiramo korisnike na You Tube i web lokacijama partnera. Video oglas se može postaviti kao oglas koji se može i oglas koji se ne može preskočiti.
google remarketing
Google Remarketing
Remarketing, odnosno ponovno ciljanje, omogućuje vašoj tvrki prikazivanje ciljanih oglasa korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu ali nisu dovršili konverziju, odnosno željenu radnju.
shopping oglasi
Shopping oglasi
Vrsta oglasa koji sadrži detaljne informacije o određenim proizvodima koje prodajete. Za izradu ovih oglasa potrebno je postaviti podatke o proizvodu u Google Merchant Centeru i izraditi kampanje za maksimalnu izvedbu.
plaćeni google oglasi
Display oglašavanje
Display, odnosno prikazni oglasi su kombinacija slike, teksta i URL-a koji vodi do vaše web stranice. Ovisno o cilju, prikazuju detalje o prizvodu, educiraju, zabavljaju ili angažiraju korisnike.

Kako smo povećali prodaju na web shopu

Pročitajte našu studiju slučaja jednog web shopa na kojemu smo s Google kampanjom postigli 992 prodaje s troškom od 1,86 € po prodaji.

Kako smo povećali prodaju na web shopu
call to action

Iskoristite moć ciljanog oglašavanja i povećajte svoje poslovanje uz Google Ads oglašavanje!

Cijena Google Ads oglašavanja

Cijena postavljanja kampanje
  • Jednokratno
  • Uključuje postavljanje kampanje,
  • vođenje i optimizaciju za 30 dana.

od 100 €

Kontaktirajte nas
Vođenje kampanje
  • Vođenje i optimizacija kampanje
  • 30 dana

50 € mjesečno +
10 % budžeta

Kontaktirajte nas

Najčešće postavljanja pitanja o Google oglašavanju

Što znači PPC ( Pay Per Click)?

PPC (Pay Per Click) znači “plaćanje po kliku”. To znači da plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas. Budžet se neće trošiti na prikazivanje oglasa, plaćate samo kada korisnik pokaže interes klikom. Ovo je efikasan način privlačenja posjetitelja na vašu web stranicu, jer plaćate samo za stvarni promet.

Koliki je budžet potrebno uložiti u oglašavanje?

Budžet za Google Ads oglašavanje ovisi o vašim ciljevima, industriji i konkurenciji. Možete početi s malim iznosom, primjerice 5 € po danu i postepeno povećavati ulaganje kako vidite rezultate. Najvažnije je definirati dnevni ili mjesečni budžet koji vam odgovara i koji kasnije možete prilagoditi na temelju performansi kampanje. 

Kad se aktivira moj oglas?

Vaš Google Ads oglas se aktivira i prikazuje korisnicima kada unesu relevantne pojmove ili ključne riječi u tražilicu. Dakle, čim netko pretražuje nešto što odgovara vašim odabranim ključnim riječima, vaš oglas će se pojaviti među rezultatima pretrage. To osigurava da vaš oglas dosegne pravu publiku u pravom trenutku.

Zašto cijena postavljanja Google oglasa nije za sve ista?

Cijena postavljanja Google oglasa varira jer svaka kampanja ima različite zahtjeve. Na primjer, web shop s 20 kategorija proizvoda treba složeniju kampanju od građevinske tvrtke koja nudi 3 usluge. Više kategorija znači više ključnih riječi, oglasa i prilagodbi, što zahtijeva više vremena i truda za postavljanje.